Onze reis en eerste dag - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Nico en Sheila Bastiaanse - WaarBenJij.nu Onze reis en eerste dag - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Nico en Sheila Bastiaanse - WaarBenJij.nu

Onze reis en eerste dag

Door: Nico en Sheila

Blijf op de hoogte en volg Nico en Sheila

17 September 2014 | Indonesië, Sanur

Hoi lieve mensen,

Na aangekomen te zijn op Schiphol hebben we met Roy (neef van Sheila) nog even lekker bij burger king iets vets gegeten. Na uitgezwaaid te zijn door Roy en een prima verlopen reis kwamen we aan in Depasar (Bali).
Na gewacht te hebben op onze taxichauffeur die er niet stond hebben we voor een prikkie een andere kunnen regelen die ons netjes (afzette) hahaha bij ons hotel Parigatabali spa en resort.
Een prachtig hotel omringd door bomen en prachtige planten en daartussen een paar watervallen.
Na bij aankomst een cocktail als welkomst gedronken te hebben werden we naar onze kamer gebracht. Na ons lekker gedoucht te hebben en Nico zijn alarm op 9 uur had gezet zijn we lekker gaan slapen. Om 7 uur lagen we al wakker en na even naar het toilet te zijn geweest en daarna terug in slaap te vallen schrokken we om 11 uur wakker. Ontbijt was tussen 7 en 10 dus dat liepen we mis en toen maar wat lekker fruit gegeten. Nu ik ons eerste verslag geschreven heb gaan we Sanur verkennen en vanmiddag lekker zwemmen met een cocktailtje bij het zwembad.

XXX N&S.

  • 17 September 2014 - 07:57

    Roy Berg:

    We willen ook foto's zien :-)
    Wel typisch indonesisch dat die taxi er niet was he? Kunnen ze geld verdienen, komen ze niet opdagen :-(

    Heeft ie wel nog wat van zich laten horen?

  • 17 September 2014 - 07:58

    Roy Berg:

    Ik bedoel foto's zonder dat ik een stijve nek krijg ;-)

  • 17 September 2014 - 11:34

    Jorien:

    Ahh papa en sheila ik ben blij dat alles goed gegaan is. Ik kan de fotos hier njet openen maar die je via app stuurde zijn echt super mooi! Heeeeel veel plezier nog en maak er een super vakantie van samen! Xxxxx hvjullie

  • 17 September 2014 - 15:33

    Kristel & Jorien:

    na vanochtend wakker te zijn geworden in heerle, stond er ineens een grote saverwagen voor de deur. Deze kwam al ons tuinafval ophalen. Prima geregeld! Toen heerlijk een aarbeien yoghurt gegeten en een rondje hardgelopen. Daarna heerlijk de keuken gepoetst en ondertussen met mijn vader geappte. Leuk joh....Jaloers!!! als hij tijdens dit rot karweitje stuurt dat hij heerlijk aan een cocktail zit met uitzicht over het zwembad en daarbij ook nog wat foto's stuurt.....Nu Jeroen nog over zien te halen.....Vanmiddag naar mijn zusje te Oudenbosch, die inmiddels naast mij zit nu ik dit berichtje aan het typen ben. Druk aan het solliciteren. Net een geweldige sollicitatiebrief geschreven. Jorien doet er ondertussen nog een wasje in en schilt een heerlijk appeltje voor mij. (ow nee correctie, die was voor zichzelf, maar ik heb er van mee gesnoept...)

    Wij gaan weer verder met solliciteren voor jo. Even tussendoor jullie reisverslagje gelezen. Hadden we beter niet nu kunnen doen. Motivatie beetje weggevallen....Klinkt allemaal super mooi bij jullie. Kijk even goed wat ze allemaal in die cocktail gooien. Kunnen jullie er voor ons thuis ook een gaan maken!!! ennn!!! vooral mooie foto's blijven maken....

    Groetjes Jo en Kris

  • 17 September 2014 - 16:30

    De De Wildjes:

    Geweldig dat verhaal van ........ kristel haha
    Dat van die cocktail vind ik oke Kris
    Ik vernam via de app dat het goed met jullie gaat gelukkig mooi hotel
    En Sheila al een telefoonwinkels gevonden

    Groetjes de dewildjes

  • 18 September 2014 - 00:11

    Shirley:

    Geen mail gehad hoor Sheila. Maar kan de foto's gewoon openen.
    Nog gelukt met Bali Dolphins. Anders even vragen of Putu wilt bellen voor jullie.
    En al een telefoonkaart gekocht?
    En volgende keer de foto omdraaien.
    Nog veel plezier. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Mijn eerste reis

Hoi ik ga naar Bali

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2014

Onze laatste tourdag en nog wat relaxdagen

26 September 2014

3de tourdag donderdag 25 september 2014

24 September 2014

2de en 3de tour

21 September 2014

De eerste tourdag

19 September 2014

Daar zijn we weer
Nico en Sheila

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 4908

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: