Onze laatste tourdag en nog wat relaxdagen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Nico en Sheila Bastiaanse - WaarBenJij.nu Onze laatste tourdag en nog wat relaxdagen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Nico en Sheila Bastiaanse - WaarBenJij.nu

Onze laatste tourdag en nog wat relaxdagen

Door: Nico en Sheila.

Blijf op de hoogte en volg Nico en Sheila

01 Oktober 2014 | Indonesië, Sanur

Smorgens om 9uur haalde Putu ons weer op samen met zijn vrouw.
We zouden deze dag samen optrekken en ons eerste bezoekje zou naar het Tirtatanga waterpaleis zijn.
Een tuin schitterend aangelegd. Mooie foto's gemaakt en van daaruit richting de vulkaan. Dit was ongeveer anderhalf uur rijden dus rond 13.00 zijn we aangereden bij een restaurant wat prachtig gelegen is met uitzicht op de rijstterrassen.
Hier hebben we Putu en zijn vrouw een lunchbuffet aangeboden.
Na gezellig gegeten te hebben zijn we doorgereden naar de vulkaan wat ongeveer nog 40 min rijden was.
Deze vulkaan heeft al 4x zijn lava laten vloeien waarvan de laatste keer in 1995.
Een prachtig uitzicht waar we ook weer prachtige foto's gemaakt hebben(en gefilmd).
Rond 17.00 zijn we weer richting Sanur gereden waar we rond 18.00 terug waren bij het hotel.
De dagen erna hebben we afwisselend op het strand en aan het zwembad gelegen en regelmatig de straten van Sanur (onveilig) gemaak waar afpingelen de normaalste zaak van de wereld is.
Nu ik dit typ is het onze laatste dag,zijn we onze kamer al uit en liggen we aan het zwembad te wachten om rond 16.00 te gaan douchen en rond 16.30 nog een hapje te eten waarna Putu ons om 17.30 naar het vliegveld brengt waar we om 20.35 (Nederlandse tijd 14.35) gaan vliegen om rond 7.15 in Amsterdam te landen waar Roy en Winda onze auto komen brengen om weer naar Roosendaal te rijden.
We vonden het heel leuk om deze verslagen te schrijven en vonden de warme reacties die we gekregen hebben heel bijzonder.
Bedankt allemaal.

Dikke kus voor iedereen.

Groetjes,
Sheila en Nico.

• 01 Oktober 2014 - 07:56

Shirley:

Bedankt dat we mee mochten reizen in jullie avontuur.
    Goede reis terug lieverds. En ben blij dat jullie het zo goed hebben gehad.
    We zien elkaar in Nederland.
    Groetjes aan Putu en Widani.

Xxx

• 01 Oktober 2014 - 07:59

Roy Berg:

Heb je hier ook foto's van?
    Wij zijn volgens mij ook bij het waterpaleis geweest.

Leuk om die verslagen allemaal te lezen. Ik ben zelf niet zo'n schrijver en post alleen maar foto's :-)

We zien je morgen in ieder geval rond 7 uur s'ochtends op Schiphol.

greets en geniet er nog even van :-)
    Roy

• 01 Oktober 2014 - 09:49

Eric En Marian Van Gemert:

Ook wij willen jullie bedanken voor jullie leuke reisverslagen! Wat hebben jullie vaak genoten van het vol proppen van de buikjes........maar ook de prachtige natuur en temperatuur zullen jullie niet snel vergeten.
    Wat is de zee toch mooi hé en ook de foto's die jullie bij dit laatste verslag hebben gezet zijn prachtig. Jullie zullen ongetwijfeld met veel plezier terugdenken aan een bijzondere en speciale reis naar BALI.
    Goede reis terug en hopen jullie snel te zien.
    Groetjes
    Eric en Marian

• 01 Oktober 2014 - 09:53

Diana De Wild:

Wat een mooie foto's weer leuk dat jullie zo een fijne vakantie hebben gehad.
    Maar ik zal ook weer zoooooo blij zijn als jullie weer op Nederlandse grond staan.
    Hele goede reis.
    Tot morgen dikke kus van ons.